A közösségi média szerepe a katasztrófamenedzsmentben
Az internet megjelenésével hírfogyasztásunk jelentős része a közösségi médiás felületekre tevődött át. E platformok mindennapos használatával értesülhetünk a világban zajló
Az internet megjelenésével hírfogyasztásunk jelentős része a közösségi médiás felületekre tevődött át. E platformok mindennapos használatával értesülhetünk a világban zajló
Digitális kompetenciák, okoseszközök és internethasználat a nők körében.
Miről is van szó? A Google hirdetési politikája változásaként bejelentette, hogy augusztus 11-től a szolgáltatásain nem enged olyan titkos követőeszközöket
Június 17-én hozta nyilvánosságra az Információs Társadalom Kutatóintézet – Bizalom, tudatosság, veszélyérzet az interneten címmel – reprezentatív, országos felmérésének eredményeit.
1083 Budapest, Ludovika tér 2.
E-mail:
Kéziratokkal, könyv- és folyóirat-kiadással kapcsolatos ügyek: kiadvanyok@uni-nke.hu
Blogokkal és a magazinnal kapcsolatos ügyek: szerkesztoseg@uni-nke.hu